آموزش دریافت رایگان ویزای کار فنلاند - 2023

کشور فنلاند، کشوری در حوزه شنگن است که از لحاظ استاندارد های زندگی، در بالاترین سطح جهانی قرار دارد. به طوری که این کشور برای 6 سال پیاپی است که عنوان شاد ترین کشور جهان را از آن خود میکند.

ما در کاریابی بین المللی بینهایت قصد داریم در این مقاله موقعیت های شغلی رایگان و جدید در سال 2023 ؛که به عنوان CERTIFIED EMPLOYERS هم شناخته میشوند را،  در کشور فنلاند و چگونگی دریافت جاب آفر این کشور را به شما آموزش دهیم.

 

شهروندان اتحادیه اروپا و سیتیزن این کشور ها برای کار در فنلاند نیاز با اسپانسرشیپ ندارند. اما شهروندان کشور های غیر اروپایی برای کار در فنلاند ملزم به گذراندن مراحل قانونی برای ورود به این کشور میباشند. CERTIFIED EMPLIOYERS توسط اداره مهاجرت فنلاند تایید صلاحیت شده اند که بتوانند، از خارج از خاک اروپا نیروی کار خود را به فنلاند وارد کنند.

 

لیست کارفرما های مجاز به صورت هفتگی اپدیت میشوند که شما میتوانید، آخرین اطلاعات در مورد این افراد را از طریق لینک زیر، دنبال کنید.

لینک لست کارفرما های مجاز در کشور فنلاند

به لینک فوق بروید و لیست کارفرما ها را پیدا کنید، سپس نام کارفرما و شرکت را پیدا کنید و به وبسایت آن شرکت مراجعه نمایید.

ممکن است بتوانید لیست فرصت های شغلی را در وبسایت آن ها مشاهده کنید. اگر چنین نبود سعی کنید راه های ارتباطی با شرکت را در درون وبسایت پیدا کنید و، رزومه خود را برای آنها ارسال کنید.

 

همچنین شما میتوانید از طریق وبسایت های زیر به این کارفرما ها دسترسی کامل داشته باشید:

Finland Job Websites

Work in Finland: https://www.workinfinland.com/en/open-jobs

Jobs in Finland: https://jobsinfinland.fi/

Jobs Finland: https://jobsfinland.fi/

Euro Jobs: https://eurojobs.com/

Europa: https://europa.eu/europass/en/find-jobs

Relocateme: https://relocate.me/country/finland

EURES: https://ec.europa.eu/eures/portal/jv-se/home?lang=en

(Select Country: Finland)

 

 

اما چه مهارت هایی در حال حاظر مورد نیاز کشور فنلاند میباشد؟

  • Information and communication technology (ICT)
  • Engineering
  • Healthcare
  • Education
  • English Speaking Jobs
  • Business and management
  • Sales and marketing

 

چگونگی درخواست ویزای کار فنلاند؟

اگر شما به عنوان یک غیر اروپایی قصد مهاجرت به فنلاند را دارید، الزاما باید از طریق یکی از کارفرما های مجاز در این کشور، جاب آفر یا همان قرارداد کاری دریافت کنید.

اگر شانس یارتان بود و توانستید این کار را انجام دهید، میتوانید به صورت مستقیم از طریق لینک زیر اپلای ویزای کار فنلاند خود را انجام دهید.

لینک اداره مهاجرت فنلاند

 

کاریابی بین المللی بینهایت

نگارنده: سالار مرادخانیا

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها