راهنمای مفید برای انتخاب حساب بانکی و کارت اعتباری مناسب در کانادا

بانکداری برای دانشجویان بین المللی:
راهنمای مفید برای انتخاب حساب بانکی و کارت اعتباری مناسب در کانادا
به کانادا خوش آمدید - خانه جدید شما در طول تحصیل به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی!

به زودی تصمیمات مهمی در مورد افتتاح حساب بانکی کانادا و درخواست کارت اعتباری خواهید گرفت.

اگر می‌خواهید بدانید که از کجا باید شروع کنید، این خبر خوب است— احتمالاً ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید و منابع مفید زیادی در دسترس هستند. چه هدف شما ایجاد سابقه اعتباری، مدیریت امور مالی یا خرید در طول تحصیل در کانادا باشد، داشتن یک حساب بانکی و کارت اعتباری کانادایی مزایای زیادی برای دانشجویانی مانند شما دارد. در این مقاله، اطلاعات مفیدی برای راهنمایی شما در این فرآیند، پاسخ به سوالات و کمک به شما در انتخاب حساب بانکی و کارت اعتباری مناسب کانادایی پیدا خواهید کرد.
1. درک حساب‌های بانکی کانادا
دو نوع اصلی حساب سپرده شخصی وجود دارد که دانشجویان بین المللی می‌توانند در کانادا باز کنند: چک و پس‌انداز.

حساب های چک: برای تراکنش‌های روزمره شما، مانند پرداخت قبوض، برداشت نقدی و خرید، یک حساب چک مفید است. خبر خوب این است که بسیاری از مؤسسات مالی کانادا، حساب‌های چک دانشجویی را بدون هزینه ماهانه ارائه می‌کنند، و آنها را به گزینه‌ای مقرون به صرفه برای شما تبدیل می‌کند. با یک حساب چک کانادایی، می‌توانید به راحتی در صورت نیاز پول برداشت کنید، حواله پول ارسال کنید و حتی آنلاین خرید کنید.

حساب های پس انداز: اگر به دنبال پس‌انداز پول برای آینده هستید، حساب پس‌انداز نیز انتخاب خوبی برای داشتن است. هنگامی که وجوه اضافی دارید، می‌توانید به سادگی آنها را به یک حساب پس‌انداز واریز کنید تا سود موجودی خود را بدست آورید. پول شما می‌تواند در طول زمان رشد کند- و شما به راحتی می‌توانید وجوه را هر زمان که به آن نیاز داشتید به حساب چک خود منتقل کنید.

هنگام انتخاب بانک و حساب‌های بانکی مناسب، مهم است که مزایا و معایب آن را با هم مقایسه کنید. در مورد هزینه‌ها، ویژگی‌ها و مزایایی که به بهترین وجه با نیازهای شما به عنوان یک دانشجوی خارجی مطابقت دارد، بپرسید و مهم‌تر از همه، به دنبال بانکی با کارمزد کم یا بدون کارمزد برای دانشجویان و ویژگی‌های مفید مانند بانکداری آنلاین آسان و برنامه‌های تلفن همراه باشید که می‌تواند به مدیریت پول شما کمک کند.
2. کارت‌های اعتباری کانادایی:
برای دانشجویان گرفتن کارت اعتباری در زمانی که دانشجو هستید در کانادا می تواند راهی عالی برای ایجاد سابقه اعتباری و خرید آسان باشد. با ایجاد یک سابقه اعتباری خوب برای خود در اوایل زندگی، قرض گرفتن پول در آینده را آسان‌تر می‌کنید. بسیاری از کارت‌های اعتباری پاداش‌هایی مانند امتیاز سفر، پاداش یا بازپرداخت نقدی، اغلب بدون کارمزد سالانه، ارائه می‌کنند. هنگام انتخاب کارت اعتباری، عادات خرج کردن خود را در نظر بگیرید و یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

نکته مهم:
استفاده مسئولانه از کارت‌های اعتباری و پرداخت به موقع و کامل موجودی هر ماه مفید است. به این ترتیب از کارمزد تأخیر پرداخت و هزینه‌های بهره جلوگیری می‌کنید، در حالی که شروع به ایجاد یک سابقه اعتباری خوب می‌کنید.
3. بسته‌های بانکی ویژه برای دانشجویان بین‌المللی
خبر خوب: برخی از بانک‌ها در کانادا بسته‌های ویژه‌ای را برای دانشجویانی مانند شما ارائه می‌دهند تا زندگی مالی شما را آسان ‌کنند. به عنوان مثال، TD یک بسته بانکی ویژه دانشجویان بین‌المللی را ارائه می‌دهد که هم حساب‌های بانکی و هم کارت‌های اعتباری را ترکیب می‌کند. این بسته راه مناسب و مقرون به صرفه‌ای را برای مدیریت امور مالی خود در حین تحصیل در کانادا فراهم می‌کند. بسته بانکداری دانشجویی بین‌المللی TD شامل:
✔ یک حساب چک دانشجویی با تراکنش‌های نامحدود و هزینه ماهیانه 0 دلاری (تا سن 23 سالگی یا با مدرک ثبت نام در آموزش تمام‌وقت پس از متوسطه)
✔ یک حساب پس انداز با نرخ بهره جایزه- بنابراین از پس‌انداز خود درآمد بیشتریکسب خواهید کرد
✔ کارت اعتباری (مشروط به تایید) بدونکارمزد سالانه
✔ بعلاوه، وقتی هر سه محصول را با هم جمع می‌کنید، یک کارت هدیه 50 دلاری Amazon.ca دریافت می‌کنید، شرایط اعمال می‌شود
علاوه بر این، این بسته انتقال پول بین‌المللی نامحدود را پوشش می‌دهد، با پرداخت هزینه انتقال تا 12 ماه، زمانی که با استفاده از TD Global TransferTM با حساب چک دانشجویی TD خود پول ارسال می‌کنید.

انتخاب حساب بانکی و کارت اعتباری مناسب برای دانشجویان بین المللی در کانادا مهم است. یکی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازها و سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد و مطمئن شوید که قبل از ثبت نام، تمام جزئیات را می‌دانید. با ابزارهای مالی مناسب، مدیریت پول شما می‌تواند آسان باشد، و می‌توانید بر لذت بردن از تجربه تحصیلی خود در کانادا تا حد امکان تمرکز کنید!
چرا TD را انتخاب کنید؟
150 سال کمک به کانادایی‌ها: TDبیش از 150 سال سابقه پرافتخار ارائه راه حل‌های مالی به کانادایی‌ها را دارد. TDهمچنین یک قرن تجربه را به ارمغان می‌آورد که به تازه‌واردان کمک می‌کند تا در چالش‌های منحصر به فرد سیستم بانکی کانادا حرکت کنند.

TD با بیش از هزار شعبه، شهرت عالی در خدمات مالی و توانایی ارائه خدمات به شما به بیش از 80 زبان مختلف، به یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین بانک‌های کانادا تبدیل شده است که اکنون به 16 میلیون کانادایی خدمات ارائه می‌دهد.

 

نگارنده: آرزو میرآقاسی

TD پشتیبانی آنلاین و منابع مورد علاقه افراد تازه وارد را در موضوعاتی مانند اصول بانکداری، مهاجرت به کانادا، امتیازات اعتباری ضروری و موارد دیگر ارائه می‌دهد. TDساعات بیشتری برای راحتی شما باز است و هزاران دستگاه خودپرداز در سراسر کانادا دارد تا به شما کمک کند تا نیازهای بانکی روزمره خود را به سرعت و آسانی برطرف کنید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها