IRCC اولین قرعه کشی اکسپرس انتری محور را با دعوت از کارکنان مراقبت های بهداشتی برگزار کرد

 

IRCC اولین قرعه کشی اکسپرس انتری محور را با دعوت از کارکنان مراقبت های بهداشتی برگزار کرد. این سازمان می‌گوید در هفته آینده از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی بیشتری دعوت خواهد کرد. علاوه بر این، IRCC قصد دارد در آینده اولین دور قرعه کشی های دسته بندی را برای کارگران STEM برگزار کند.

 

دسته بندی ها تا حد زیادی به شغل یا تجربه کاری یک نامزد در یک زمینه خاص و مورد تقاضا بستگی دارد.

 

IRCC می گوید که دسته بندی های جدید بر اساس اطلاعات بازار کار، از جمله پیش بینی ها، و نظرات ذینفعان در سراسر کشور انتخاب شده اند

این دپارتمان از این داده ها برای انتخاب شش دسته جدید برای نامزدهای اکسپرس انتری در قرعه کشی های آینده استفاده کرد. مقوله های جدید برای حمایت از اهداف اقتصادی کانادا یا ترویج مهاجرت فرانسوی زبان به خارج از کبک است.

 

دسته بندی های جدید عبارتند از:

 

مشاغل بهداشتی و درمانی

مشاغل علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM).

مشاغل تجاری

مشاغل حمل و نقل

مشاغل کشاورزی

تسلط به زبان فرانسه

همه این دسته بندی ها برای قوی نگه داشتن اقتصاد و نیروی کار کانادا مورد تقاضا و مهم هستند. با این حال، دو دسته انتخاب برای تعداد مشاغل واجد شرایط متمایز است.

 

مشاغل مراقبت های بهداشتی در اینده بیشتر مورد تقاضا خواهند بود

جمعیت کانادا در حال پیر شدن است و نرخ زاد و ولد در میان پایین ترین ها در جهان است. پیش بینی می شود که نه میلیون کانادایی تا سال 2030 به میانگین سنی 65 برسند. این بدان معناست که در سال های آینده تقاضا برای سیستم مراقبت های بهداشتی افزایش می یابد و تعداد افراد کمتری برای پر کردن شکاف های نیروی کار به دلیل تعداد زیادی از بازنشستگان وجود خواهد داشت.

 

نگارنده: صبا نوروزیان

نوشته های اخیر

دسته بندی ها